
ADMINISZTRÁTOR
Magyarország és Európa, vendégazonosításhoz kapcsolódó iparágában vezető cégünk keresi új munkatársát adminisztrátori feladatok elvégzésére.
Feladatok:
- Az értékesítő csapat támogatása főként adminisztratív oldalról, valamint általános adminisztrációs feladatok elvégzése
- Beérkező megkeresések, ügyfelek kérdéseinek megválaszolása, emailekre, telefonhívásokra válaszadás
- Ajánlat készítése a megrendelők részére
- A beérkezett megrendelések feldolgozása, rögzítése vállalatirányítási rendszerbe és gyártási sorba időzítése
- Kimutatások vezetése és előkészítése
- Kölcsönös elégedettséghez vezető ügyfélkommunkáció
Elvárások:
- Érettségi
- Megbízható számítástechnikai ismeretek (Word, Excel)
- Nagyfokú precizitás, pontosság, megbízhatóság
- Kitűnő szervezőkészség
- Kedves, segítőkész személyiség
Amit kínálunk:
- Határozatlan idejű munkaszerződés
- Biztos, hosszú távú munkalehetőség
- Emberi és anyagi megbecsülés
- Családias környezet
Munkaidő: Hétfő – Péntek 8 óra/nap
Munkavégzés helye: Budapest, 21. Kerület (Csepel művek területe)
Amennyiben úgy érzi meg tud felelni az elvárásainknak és szeretne a csapatunk tagja lenni, akkor jelentkezzen most a következő mezők kitöltésével, nettó bérigény megadásával és a FÉNYKÉPES ÖNÉLETRAJZA ELKÜLDÉSÉVEL!
