ADMINISZTRÁTOR

Magyarország és Európa, vendégazonosításhoz kapcsolódó iparágában vezető cégünk keresi új munkatársát adminisztrátori feladatok elvégzésére.

Feladatok:

  • Az értékesítő csapat támogatása főként adminisztratív oldalról, valamint általános adminisztrációs feladatok elvégzése
  • Beérkező megkeresések, ügyfelek kérdéseinek megválaszolása, emailekre, telefonhívásokra válaszadás
  • Ajánlat készítése a megrendelők részére
  • A beérkezett megrendelések feldolgozása, rögzítése vállalatirányítási rendszerbe és gyártási sorba időzítése
  • Kimutatások vezetése és előkészítése
  • Kölcsönös elégedettséghez vezető ügyfélkommunkáció

Elvárások:

  • Érettségi
  • Megbízható számítástechnikai ismeretek (Word, Excel)
  • Nagyfokú precizitás, pontosság, megbízhatóság
  • Kitűnő szervezőkészség
  • Kedves, segítőkész személyiség

Amit kínálunk:

  • Határozatlan idejű munkaszerződés
  • Biztos, hosszú távú munkalehetőség
  • Emberi és anyagi megbecsülés
  • Családias környezet

Munkaidő: Hétfő – Péntek 8 óra/nap

Munkavégzés helye: Budapest, 21. Kerület (Csepel művek területe)

Amennyiben úgy érzi meg tud felelni az elvárásainknak és szeretne a csapatunk tagja lenni, akkor jelentkezzen most a következő mezők kitöltésével, nettó bérigény megadásával és a FÉNYKÉPES ÖNÉLETRAJZA ELKÜLDÉSÉVEL!

    Önéletrajz (fájlméret max: 10MB | fájltípusok: doc, docx, pdf)*

    Honnan értesült az állás ajánlatunkról?

    Az itt használt email címét semmilyen más célra nem használjuk, csak a kérdés megválaszolására, ill. ehhez szükséges kapcsolattartásra.

     

    Az Adatvédelmi tájékoztatót elolvastam és elfogadom!

    * jelölt mezők kitöltése kötelező!